11 Eylül 2012 Salı

...YARIDA KALAN BASKI...

An gibi aklımda dudaklarından gözlerime dökülenler
Zehir kanıma işledi ...o ...gün
Altından kalkamadım yüreğimin ;
Yüreğimde onca hicran
Yüzüne karşı...
Damlalara dönüştü de
ağladım yaşarken ölüşüme
Seni bana vermeyen kendim sandım da
Ellerimle kırbaçladım etimi ...
Yürek yerle bir oldu sevdiğim....
Oysa kaç mevsim ardında ben
Kaç gece kapında
Ve uykunda bekledim
Sana bişey olmasın diye...
Ruhum ne kadarını taşır diye hep içimde bir merak ...
Yürüyüşümde, durgunluğumda, yüzüne bakıp gülümserken bile
Hep aklımın bir yeride
Durdu
Döndü
Amuda kalktı
Geçmişin bedel diye seni bana ödetişi....
Çok dua ettim yalan yok
Ve yalan yok
Yalansız zamanlarından bildim dudaklarından bana dökülen ne varsa
Öyle inandım ki sana
Günahkar bedenimi ruhumu da yanına katıp ,
Kendi cehennemime attım
İrin koklattım
Kan kusturdum
Ateşlerde yaktım sonra
Ve sonra savdırıp yaralarımı
Yeniden soydum kabuklarını ...
Tuz bastım.....
Binlerce kez öldüm de
Sana hiç hissettirmedim ...
Sonra
Tüm bu yanmalar ve kasıtlı kazalar devam ederken
Ruhumda gün açtı ..
Günaydın ..dedim yanağına öpücük kondururken
Günaydın sevdiğim
Şükürler olsun Tanrı ya yine seninle uyandım ...
Kimbilir ne kadar daha ...
Sus dedim kendime o zamanlar da
Yan kavrul ama ses verme
Hani diyor ya şair;
"Gitme diye yalan söylerim
Yerini söylerim sakladığım ne varsa
Kal diye..."
İşte tam böylesi cümlelerle
Ve
Gidersen ardın sıra terk ederim bu kenti
Sensiz dayanamam
Bir daha yokluğunu kaldıramam
Gidersen giderim ....
derken yakaladım kalbimi kaç kere...
Ve ben hep bu nedenlerden
Gidersen vur beni
Öyle git
Diyiverdim...
Gidersen ölümü gör de git
Gidersen ruhumu al da git....
Ve sonra gün açtı yeniden
Battı yeniden
Birkaç kez döndü
Kendi etrafında ruh ..
Oturduk dün gece
Benim yüreğim seni daha çok sevmenin
Sana ölmenin amansız derdinde
Az daha dursan gözlerin gözlerimde öylece
Ateş dışıma vuracak
sandığım anlardan birinde
Anlattın bana !
Tek soruda...
Tertemiz (sandığım) ruhunu dinledim
gözlerim gözlerinde
Delirmeden ....
Sonra tuttum ellerinden
bedenini bedenime hapsederken
Yaktım ellerini
Tırnaklarımı geçirdim kalbine
Delindi göğüs kafesin
Çırpınışını izledim
Duruldu gözlerin
Sustu nefesin
Seni öldürdüm sevgilim...
Günahlarımı temizlerken...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder