31 Ocak 2012 Salı

...GÖZCÜ...

İnsanlar birbirlerini vuruyordu ...
gecenin bir saati ...
bir sokak arası ...
ben izliyordum...
başka bir sokakta sarhoş yüzlerinde çorba sıcağıydı gece
ve
insanlar yine birbirlerini vuruyordu ...
ben izliyordum...
Sıcak bir şarapta yalnızlık biriktiriyordum ...
şişem hiç bitmiyordu ...
insanlar sevişerek birbirlerini vuruyordu ...
ben izliyordum...
Kendini unutur gibi unutuyordu insanlar eşyalarını giderken...
arkalarından koşup teslim ediyordum...
insanlar bakışarak birbirlerini vuruyordu ...
ben izliyordum...
Aykırı yüzlerde sıradan hikayeler okuyordum ...
bir şehirde sabah oluyordu...
uyanıp işe gidenleri vurup ...
uyuyordum...
Uykum ölüm gibi ağır olsun istiyordum ...
oysa ağrılı ve dayanılmaz yanıyla
bana koşuyordu...
kendimden yoruluyordum..
iki rüya arası yaşamak oluyordu...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder