27 Eylül 2011 Salı

...ORTADA SIÇAN...

Tanışmaya vesile, açık unutulmuş hayatlar
içeri sızmış anlamından bihaber nezaket.
Oysa nasıl da güzeldi şarkılardaki yalnızlar
bu aşk değildi, adı olsa olsa felaket.
Her hevesin kursağında kalmış gibi
yarım bir aşktan acılıydı duruşun
Ve kelimesi kelimesine
ben çok güzel severim bilir misin? derdin
ki
sen nasıl güzel severdin ben hiç bilmedim
demek ki ya ben hiç güzel görmedim
ya da hiç sevmedim.
Şimdi kaydırıp dilimi sokak ağzına
Vurur da yerlere seni deler geçerim
Zehrin zemberek olur kelimelerime
Ben bu kez şiirimi kirletirim.
son arzumun gel'men olduğunda anlayamadım
tüm git'lerini yüzüne tükürmekmiş niyetim.
Sen aşkla paklayamadın yüzünü sanırım
bir aşık olmadın
yüzün yok
sadece kabasını aldın.
Sen iyisi mi saf tut, inanmadan Tanrıya
Kadınlar da uğurlamalı erkeğini
Tüm saflar senin, saf dışı kaldın sanma.
Zaten okulun en iyisiydin yakartopta
Tüm canları sen alırdın
Bense hep uluorta sıçan'dım.
Kefenlik kumaşın bile iki yüzü varken
bir ölümlüden daha fazlasını beklemek aptallıktı...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder