27 Eylül 2011 Salı

...HADİ...

Köşesini dönemediğim sokakların arasından geçip ;
Merdiven yukarı ...
Hep yukarı ....
Aralanmış kapılardan izliyorum
Aralık
Dudak aralarında
Ayrılık tadı bırakarak gelip geçiyor
Yanıbaşımdan ...
Aralık ayrılık...
Üşüyorum...
Ter ve kan ...
Sus veriliyor tüm şarkılarda ...
Kan ve koku ..
Kokuşmuş ne varsa
Hepsi aynı anda
Aynı yerdeler ...
Sesler nefes alıp veriyor ...
Kalabalık ve dar ...
Zaman bir sevişme mesaisinde ...
Sıcak ve ıslak
Bir hareket üzerine sürekli tekrar
Tüm yaşananlar ...
Yerden yüksek bir aşk içinde
Girilebilecek her şekile girdim ...
Üstümden geçen sevgilinin ;
Üstüne çıktım
Nefes ve kasılma...
Beden üstü el izleri
Pimi çekilmiş bir bombaydı
Aşk...
Bir sevişmede fişlendim ...
Mayıs ...
Mayışmış gündüz uykularıyla omzuma yaslanıyor ...
Kasılma ve hırıltı...
Geldim ...
Hadi bir daha ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder