23 Ocak 2011 Pazar

Ş.İ.M.D.İ.

şimdi beni zaptedilmesi güç bir hayvan gibi etrafı demir parmaklıklarla çevrili bir odaya kapatın...kulaklıklarınızı takın ardından çünkü tırnaklarımı sürteceğim duvarlara çünkü çığlıklarım bastıracak bildiğiniz tüm sesleri anıracağım düpedüz ...şimdi maskelerinizi takın bana bakarken kusacağım tüm özsuyumu salyalarım akacak ve öksüreceğim ciğerimi yerinden oynatarak ...Ben ÖLDÜM...kurtçukların gözlerimden çıkmasına elbetteki daha çok var etimin yenmesine yahut üzeri toprakla örtülü bir tabutta gizlenmeme ama öldüm ben Tanrının adil şiddetinden nasibin almış bir beden kaldım sanki bir benim evimde sur 'a üflendi nefesimi verdim arafım korku dolu ...bir sevmek ümidim vardı ve sevilmek peşisıra beceremedim bana kalan boş çekmecelerde ve dolap arkalarında kaybedilmişliklerini bulmak oldu ...Şimdi beni zaptedilmesi güç bir hayvan gibi etrafı demir parmaklıklarla çevrili bir odaya kapatın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder