23 Ocak 2011 Pazar

Eeee...sonra...

sonra
dedim ki
ona ;
böyle olmaz bu dediğin
azıcık uğraşman lazım
seninkide hazıra konmaktı yahu..
yok
dedi:
düşündüğün gibi değil
bende çabalıyorum aslında
ama farketmiyorlar bile...
sustu sonra...
bir dakika filan geçmeden
üstelik dedi
sigarasını yüzüme üfleyerek;
( ve anladım bu tavır hep bir yalanın habercisi )
ben böyle olsun istemedim ki
diye devam etti
daha ilk sabahından beridir böyle
konuşuyorum
olmuyor
anlatıyorum olmuyor
gülümsedim bile ona
kaç kez
değişmiyor işte
dedi sıkıntılı ve artık yorgun bir ifadeyle
ağladımyüzüne karşı inanmazsın dedi
dökülüyor
kuruyor
ama
güneşe dönük olmuyor hiçbir hali
dedi...
bilemedim bende
böyle olunca
lk kez bu kadar ciddi
bir serzenişten neler çıkarılabileceğini
yüzüne baktım
bir sigara yaktım
üfledim
dedim ki
anlıyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder